اصفهان Options

Wiki Article

همچنین اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید روزی کامل را به تفریح و طبیعت‌گردی بپردازید، در میان ییلاقات اصفهان گزینه‌های متعددی وجود دارند که با توجه به موقعیت مکانی و جاذبه‌های آن‌ها، می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

اگر هم به دنبال فست فود و غذاهای مدرن هستید، رتوران هرمس،‌ فست فود آرابو در محله ارامنه و کافه هوگو در خانه دهدشتی را از یاد نبرید.

میدان نقش جهان اصفهان جاذبه‌های شهری, آثار ثبت شده, معماری

خانه جواهری یک خانه قدیمی یادآور روزهای شیرین گذشته است. این بنا در دوران قاجار ساخته شده است و حالا به یکی از جاهای دیدنی اصفهان برای تماشای عموم تبدیل شده است.

وقد حكم الملوك الصفويون زهاء قرن ونصف من الزمان وكانت أصفهان طيلة هذا الزمان عاصمة لهم.

دیزی‌ سرای چاه حاج میرزا؛ طعم به یادگار مانده از دوران صفوی

حرفي يقوم بتلوين سجاد عجمي بطريقة يدوية في أحد بازارت أصفهان من معالم أصفهان سوق «قيصريه» الكبير أعاد الشاه عباس بناء أصفهان، وكان اهتمامه منصبا على التجارة والأمن معا. وقد كان السوق القديم موجودا في المنطقة التي يوجد بها مسجد جمعه (مسجد الجمعة).

مقبره او در دوران پهلوی کشف شد. در آن زمان آرامگاه او باغی بود که در مالکیت یک تاجر بود.

.. از گزینه‌های اقامتی ارزان هستند. ضمن اینکه علاقه‌مندان به اقامتگاه‌های بوم‌گردی می‌‌توانند تجربه جذاب و منحصربه‌فردی را در اقامتگاه بوم‌گردی نگار در ورزنه اصفهان، اقامتگاه بوم‌گردی سرای سفیر، اقامتگاه بوم‌گردی نارگل و اقامتگاه بوم‌گردی سرای سنتی هاتف داشته ???? باشند.

رفتن به این محله مانند این است که به دنیایی جدید با معماری و فرهنگی کاملاً غربی آن هم در دل اصفهان پا می‌گذارید.

ساعت بازدید: روزهای پنج شنبه از ۱۴ تا ۲۰ و روزهای جمعه از ۸ تا ۲۰.

مسجد جامع اصفهان، قدیمی‌ترین و پر رمز و رازترین جاذبه دیدنی اصفهان باشد. درباره تاریخچه این مسجد حدس و گمان‌های متفاوتی وجود دارد.

بهترین رستوران جاده چالوس کجاست؟ آش، کباب، پاستا و دیزی در یک جاده!

سالانه میلیون‌ها گردشگر خارجی برای بازدید از جادوی معماری ایرانی به اصفهان می‌آیند. اگر شما هم قصد سفر به نصف جهان را دارید، با کجارو می‌توانید اطلاعات جامعی از این شهر توریستی و دیدنی به دست آورید.

Report this wiki page